Videók

Fotók

Hittancsoportok, felkészítők

Saját írásaink

Friss topikok

  • mavir: Nagyon örülnék, ha valaki megosztaná velem személyes tapasztalatát a Jó Pásztor Vasárnapján, 10 ór... (2013.04.26. 13:13) Prédikációhoz kapcsolódva
  • teknős: Évekkel ezelőtt gondoltam rá, imádkoztam érte, hogy mennyire szüksége lenne a világnak egy Szent F... (2013.03.19. 11:00) FERENC A PÁPA
  • kolinbeckr: Sziasztok! Köszönöm ezt a pár szót a Klarisszákról. Én nyáron júniusban töltöttem el náluk pár nap... (2011.10.30. 20:38) Klarissza nővéreink
  • gkati: A nagyheti szertartások idejét jöttem megnézni, és örömmel töltötte el szívemet, hogy az "otthoni"... (2011.04.21. 23:10) Sillye Jenő - Csipkebokor
  • vildi: Amikor megírtam ezt a bejegyzést, nem gondoltam volna, hogy ennyire megérint majd benneteket. Egys... (2010.12.29. 09:43) Klarissza nővérek - ahogy én látom

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Live Traffic Feed

Biblia vs. mobiltelefon

2013.02.19. 05:53 :: szerző: egy szécsényi testvér

 

Kíváncsi lennék, mi történne, ha úgy bánnánk a Bibliánkkal, mint ahogy a mobilunkkal?

Mi lenne, ha a Bibliánkat is a pénztárcánkban és a táskánkban hordanánk?
Mi lenne, ha jó párszor elővennénk a nap során?
Mi lenne, ha visszamennénk érte, ha valahol otthagytuk?
Mi lenne, ha úgy olvasnánk, mintha ezt a szöveget személyesen nekünk írták volna?
Mi lenne, ha úgy bánnánk vele, mintha nélküle nem tudnánk élni?
Mi lenne, ha ezt vennénk a gyerekeknek ajándékba?
Mi lenne, ha utazás közben is olvasgatnánk?
Mi lenne, ha ehhez fordulnánk segítségért, ha veszélyben forgunk?
Talán, ha ezt elolvasod, a következőt gondolod: 
"Hmmm... hová is tettem a Bibliámat?”
Ja, és még valami: ellentétben a telefonnal, nem kell amiatt aggódnunk, hogy "megszakadt a kapcsolat", mert Jézus már "kifizette a számlát"!

Remélem, ez segít elgondolkozni arról, hogy mi is igazán fontos számodra.

És végül: itt nincsenek sikertelen hívások!

Szólj hozzá!

Címkék: Lelkiségi

A bejegyzés trackback címe:

https://ferences.blog.hu/api/trackback/id/tr215088140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása